Hétvégén eljött hajózásban besegíteni Paolo, aki a kenyeret adja (nem pék, hanem projektvezető)... Nyilván én ki se másztam a hajóból (csak egyszer, no akkor el is hagytam egy windlass-t), hagytam hadd csinálja a lockolást a vendég. 8 lock után elaludt vonóösvényen... Mire mondtam neki, hogy oda én nem feküdnék, mert ott biciklisek is járnak, addigra horkolt.

A bejegyzés trackback címe:

https://keskenyhajo.blog.hu/api/trackback/id/tr121415826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madmedve 2009.09.29. 17:08:25

Most mar ide is tudom irni, hogy az ugye
'labujj' osveny ;)
süti beállítások módosítása